lördag/söndag

Hej!

sitter hos Helena med Linnea! vi ska sova här idag, och det ska verkligen bli jätte kul! efter vi hade kollat på film träffade vi axel, emil och ekberg som också kom in till Linnea ett tag, innan jag och Linnea gick och åt på indiska. (bild kommer senare) sen kom joel och helena och vi satt och snackade ett tag. sedan följde vi med joel till alex eftersom joel var mörkrädd. ( ha ha ha ha ) sedan gick vi hem till Helena och spelade rock band och lite sådant! efter ett tag bestämde vi oss att gå ut faktist och ta lite bilder, och de kommer i ett senare inlägg! haft en bra dag?

LOVE


Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback