sunday night...

egentligen är det lördag natt, men eftersom det är söndag och natt får väl rubriken tala för sig själv.. kom hem för inte så länge sedan från linnea, mamma kom och plingade på och var inte så glad över att min mobil inte funkade i källaren. tydligen får man ingen signal där. emil och axel stack rätt tidigt och då var det bara jag, camilla, emelie, linnea och joel kvar. vi kollade lite på film och sedan så åkte joel hem. nästan lite efter det åkte jag också hem, och camilla var tvungn att skynda sig hem för hon skulle varit hemma runt tolv.. nu ska jag nog göra mig klar inför natten, känner mig lite halvdåligt så får se hur jag känner mig imorgon...

LOVE

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hoppas att du känner dig bättre... Tycker du rätt låt vann i melodifestivalen?

2009-03-08 @ 09:32:03
URL: http://supermum.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback