tisdaay!


(bild 1 från tidigare dag, och bild 2 från idag)

Hola! har faktist lirat lite gitarr ett tag nu, blev ganska inspererad av förra musiklektionen :) försöker lära mig oasis - wonderwall & don't look back in anger. ganska många ackord (nya) att lära sig, men det ska nog funka! slutatade runt ett idag, och drog hem rätt snabbt. har sedan dess slappat lite, och varit lite sorgsen. var är våren? det är inte långt kvar till min födelsedag, och jag vill verkligen inte ha massa snö nu... nej nu vill jag ha vårkänslor! mitt vårskrik har jag redan skrikit tillsammans med min vän camilla, så våren MÅSTE komma nu!

solen sken iallafall lite mer idag, och det är väldigt härligt! nej, nu ska jag nog fixa lite saker. men ha en bra dag nu!

puss

Kommentarer
Postat av: carro

svar: godeftermiddag !

2009-03-24 @ 15:55:42
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback