torsdag

Hej!

vaknade idag runt halv sju kanske och klädde på mig och åt lite frukost. åkte sedan till skolan och hade lite lektioner! lite smått snöbollskrig blev det idag, men jag försökte hålla mig undan så gott som det gick, eftersom igår så blev jag inte sådär jätte nöjd när jag blev träffad av en snöboll... på bussen träffade jag killarna simme och adam, och de verkade riktigt trötta och inte riktigt på prathumör såsom jag var.. skulle ha träffat emma, men det blev inställt tyvärr...  funderar på att sätta igång en film eller ringa isa.. var ett tag sen nu...

dagens tråkiga bild kommer nu...
LOVE 2 u!



Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback