utvecklingssamtal...

nu blir det dagen första inlägg! jag har precis kommit hem från utvecklingssamtal med mamma, och efter det så handlade vi lite mat och sånt i mörby. min dag började...

08.10 och då hade vi biologi, sedan fortsatte dagen i samma tempo ända till...

15.35 då vi hade vår sista lektion, spanska och jag och tove gick till mörby för att handla lite saker!

(tid försvunnen) vi handlade, mjölk , havrebollar och chokladpudding! sedan åkte vi hem och axel duberg hänkade också på! men när vi gick av vid mig upptäckte jag även lite till som skulle med, och det var jacob, didde och danne. danne ville se klart på blood in blood out och jag misstänkte att jacob och didde ville ha våra havrebollar :) när vi kom in till mig satte jag igång filmen och jag och tove gjorde chokladpudding. det slutade med att killarna åt upp alla våra havrebollar och vi åt inte upp all chokladpudding.. men gott var det iallfall! nu ska vi käka mat! har ni haft en bra dag? inga bilder idag tyvärr.

LOVE

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback