Svar på frågestunden

Här kommer svaren på frågestunden. Tog bort några frågor som var lite idiotiska, men här är svaren på frågorna iallafall :)

Favorit affär?  Mhm, det måste nog vara Gina Tricot, men jag gillar också Monki väldigt mycket.

När började du blogga? Jag började blogga för kanske lite mer än ett år sedan. Men min blogg försvann eller något liknande, så jag startade en ny i början av november förrra året.

Varför började du blogga?
För att några av mina kompisar började blogga och då ville jag också pröva. Fann inte riktigt inresse för det från början, men nu är det en vardagssak!

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? :)
Mhm, det var svårt. Jag är inte en sådan person som gillar att beskriva mig själv, jag tycker det är ganska jobbigt faktist. Men om jag måste beskriva mig med tre ord, så förmodligen för tillfället : lycklig, galen och lite små förälskad ! haha ;)

tittade du på eurovision song contest idag, och isåfall vad tyckte du? Nej, jag kollade inte på det, jag såg lite, bara lite på det, då när mamma hade på det och så hörde jag när Marlena sjöng. Är inget fan av det, och har aldrig varit. Björn Gustavsson gjorde så jag kollade hela förra perioden, men nu när han inte är här, känns det oviktigt!

Vilken färg har din tandborste?
haha, den var rolig den! Den är grön:)

Favoritblogg/ar?
Mhm, jag har nog inggen ritkigt favoritblogg, jag följer det som intresserar mig helt enkelt! Vännernas bloggar och några kändisbloggar blir det nog för min del!

Har du varit tillsammans med en kille som heter Andreas ?
Ja, det har jag.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö, om du bara fick ha tre saker?
Jag skulle ta med mig en kompis, rep och kniv! (tänker smart)

Hur ser ditt rum ut? Det ser väl ut som ett vanligt rum, skrivbord, säng dator, tv, ja vanligt dåra! Jag kan publicera en bild på rummet senare..

Ja, det var väl fördet mesta allt! Hoppas ni blev nöjda med svaren :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Härligt ;D

Nja har vart i skolan och inte så mycket mer, som sagt beskrivit min dag i tidigare inlägg :)

Självdå?

2009-05-13 @ 20:23:55
URL: http://barajes.blogg.se/
Postat av: Jenna

njaa. har ont i magen som fan och i halsen :( hur mår du då ? :)

2009-05-13 @ 20:26:36
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: hehe, ja det var det verkligen!

2009-05-13 @ 20:28:23
URL: http://barajes.blogg.se/
Postat av: Jenna

Joda! Tyckte det var kul att hon gick vidare ;) hehe. du då?

2009-05-13 @ 20:53:02
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback